onsdag 19 december 2012

Hur ska jag göra????

Källa ?


Hjälp!!! Nu vet jag inte hur jag ska göra. Allting ställde sig på sin spets idag när Felicia var inne och provsimmade till tävlingsgruppen och hon kom med. Det innebär att hon kommer att träna 2-3 gånger i veckan. Som det såg ut under hösten tränade D-gruppen som hon kom med i på måndagar, onsdagar och fredagar. Vilket innebär att hon tränar på två dagar jag rider hos Lena och Myran...Detta innebär att jag måste ta ställning till om jag ska sluta helt, bara träna varannan fredag då jag kan få hjälp med skjussen in till träningen, eller byta min måndag mot en annan dag och om jag ska fortsätta rida Jet...Många frågor, som jag måste bestämma nu, eller i allafall inom en väldigt snar framtid. Fördelen med att rida Jet är att jag själv kan bestämma när, det är gratis och hon är lite rolig att rida. Jag får rida för tränare om jag vill... Fördelen med att rida för Lena och Myran är att jag lär mig otroligt mycket och jag får feedback på saker jag gör fel och rätt. Fördelen med att rida på fredagar är att jag tränar och det är en liten grupp. Men frågan är också om jag ska sluta, vilket är bästa att fortsätta med, hoppning eller dressyr? Jag tycker ju dressyr är fantastiskt roligt och jag lär mig massor hela tiden. Även om jag lär mig massor på hoppningen, så känner jag att jag fattar det mer än dressyren....Förstår ni vad jag menar??? Behöver lite hjälp. Vad tycker ni???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar