lördag 1 december 2012

Bröllop..

Foto: Tina Johansson

Idag fotograferade jag ett bröllop och ett dop. Superskoj =) Men som jag skrev för någon dag sedan så hade jag varit med i kyrkan och tittat vart jag skulle stå utan att vara i vägen. Så när jag kom till kyrkan idag stod det en gran. Eftersom jag är lite spontan, så råkade jag svära lite i mitt huvud, tills jag kom på vart jag var. Men det gick bra i allafall. Tänkte kolla igenom bilderna imorgon och hoppas att dom blir nöjda med korten. Men vad skoj det var. Tyvärr var det lite kallt och brudparet hade nog inte tänkt så mycket på bröllopskort om ni förstår vad jag menar. Så det blev mest kort under vigseln och under dopet. Men nu har jag fått mersmak och jag har massa ideér på hur bröllopsfotografering skulle kunna se ut. Så nu väntar jag på att få fotografera mer bröllop =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar