torsdag 2 maj 2013

Åsikt....

Ibland funderar jag på för vem bloggar jag för. Men egna del eller för att alla andra ska få möjlighet att läsa mina ibland ganska konstiga inlägg? Jag har även funderat lite över vad vill man läsa i en blogg. Jag läser lite olika bloggar och i en del är det uppdateringar varje dag, kanske till och med flera gånger per dag. Korta och kanske inte så intressanta inlägg, men ändå inlägg...Sen läser jag dom bloggarna som har långa och intressanta inlägg, nåja kanske inte alltid långa inlägg, men dom bloggar när något intressant har hänt, enligt deras tycke i alla fall....Så frågan är vad är bäst? Korta och flera inlägg eller inlägg när man vill framföra något som hänt eller har en åsikt? Jag kan ibland känna att jag inte riktigt vet vem jag bloggar för, vilka som läser min blogg och varför jag bloggar. Jag kan dock tycka att det är skoj att blogga, skriva av sig lite. Även om jag kanske inte är jättepersonlig, men jag berättar det jag har på min hjärna just för stunden. Tanken med min blogg var att den bara skulle handla om mitt fotointresse, men det blev inte riktigt så. Min blogg handlar om allt och inget och är det kul att läsa om? Jag hade kunnat skriva mer åsiksinlägg, inlägg där jag stör mig på saker, där jag vill få i gång en diskussion, men är det så jag vill använda min blogg? Så nu kommer frågan...Vad vill ni få ut av en blogg? Varför läser ni just min blogg????? Vore faktiskt kul att veta...Lovar att det kommer vettigare inlägg senare i kväll. Kände bara att jag behövde skriva av mig mina funderingar och tankar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar