torsdag 9 maj 2013

Trött!!!!


Tänk vad jobbigt det kan vara att rädda världen. Igår var det egentligen en halvdag, men eftersom jag hade glömt av det, så hade jag lite att göra fram tills att jag skulle klippa mig kl. 15. Klippningen är lite helig för mig. Jag vet att det är lite löjligt, men jag är noga med några få saker i mitt lite och det är att kläderna jag har på mig är hela och rena samt att jag har en bra frisyr =) Men men...tyvärr ropade världen efter mig och jag var tvungen att arbeta. Men varför inte rädda världen nyklippt? Så klippningen blev av, men sen blev det åter lite jobb. Jag slutade inte förrän kl. 21.30 ca och då var jag trött. Men en lite bit av världen är i alla fall räddad, men nu blir det massa efterjobb eftersom alla inte tyckte att just den biten av världen behövdes räddas så nu blir det till att fokusera på arbetet nästa vecka, för att bevisa att just den biten av världen faktiskt behövdes räddas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar