söndag 26 maj 2013

Första fotbollsmatchen....

Jag kan inte annat än att vara överstolt över min fantastiska son idag. Han spelade sin första fotbollsmatch. Det var någon typ av poolspel, vilket innebar att dom spelade mot två olika lag. Första matchen blev det oavgjort 0-0. Andra matchen blev det 1-7...Det vill säga dom förlorade. Men killarna i det laget var något bättre, och antagligen något år äldre. Troligen hade dom tränat ett antal fler gånger och år än vad våra hade gjort. Men det spelade ingen större roll. Erics kommentar efter matchen var: Det var den bästa fotbollsmatch jag spelat! Jag är så lycklig!!! Och jag insåg verkligen att jag blev en riktig fotbollsförälder som stod och gapade och skrek vid sidan när dom gjorde bra ifrån sig. För duktiga var dom. Så nu får jag väl gå på fler matcher och heja på min lillefotbollsspelare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar