onsdag 29 maj 2013

Träning...

Sitter och väntar på en kollega så jag kan ju passa på att blogga lite ;)

Igår var det lite träning på Jet. Jag övade massor på min sits. Eftersom jag bara skumpar runt när jag rider på henne. Men det gick väl sisådär . Men jag övade massor på det vi övade på i fredags när jag red. Jag följde Jet betydlig bättre igår när jag tänkte på vikten av att följa henne. Men det är svårt... Så det är bara att öva och öva... Men vi får väl se hur det går på söndag. Men igår var hon lite trött. Funderar på varför hon var det. Men nu har hon börjat att gå ute på nätterna och då sover dom ju inte lika bra. Så det kan ju ha varit det. Men denna veckan kommer hon ridas mer än vanligt. Men idag kanske jag ska låta henne stå oh bara åka upp och borsta lite på henne? Eller om jag låter henne stå på lördag eftersom vi ska iväg på söndag... Får se hur jag gör. Men hon har ridits måndag och tisdags och ska ridas torsdag och fredag, så då kanske hon faktiskt ska få vila lite idag och på lördag.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar