tisdag 7 maj 2013

SOL!!!!

Vilket härligt väder vi har haft idag! Lite synd att jag jobbat...men snart är det semester. Lite stressad är jag allt över det, men det ska bli skönt i alla fall. Idag red jag och Gunilla ut på Jet och Trym. Det var riktigt mysigt och skönt. Denna veckan kommer faktiskt Jet att gå 4 dagar minst. När vi red ut idag tänkte jag en del på att arbeta henne och att hon skulle gå i form, vilket också innebar att hon faktiskt inte var så hoppig. Hon hoppade till lite för någon sak och var lite spänd när vi red förbi en gård. Men där är hon alltid spänd så det var inget konstigt. Men jag tror nog att det var bra att få henne att tänka på andra saker och hon blev mer avslappnad. På torsdag ska jag nog rida galopprundan själv. Ska bli intressant =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar