tisdag 7 maj 2013

Igår började jag igen med att tänka på vad jag äter och jag måste faktiskt ge mig en liten klapp på axeln för jag åt ingen glass igår, vilket är min STORA SVAGHET och jag åt faktiskt nyttigt. Men jag rörde däremot inte på mig. Och idag hade dom ställt in en glassbox i paveljongen så att man kan köpa glass. Trots att jag var sugen på glass i dag på fikat så köpte jag ingen. Känner mig jättestolt. MEN nu ska detta bara hålla i sig. Men nästa lördag, då jag genomfört Göteborgsvarvet, oavsett tid, så kommer jag hetsäta! ALLT!!!! Det enda problemet är att jag hade tänkt att spring i dag, träna lite intervall, men det blev inte alls så. Glömde mina träningskläder i stallet och kände inte alls för att åka och hämta dem. Så imorgon får jag träna. Det blir inte intervall som jag hade tänkt, men jag tänkte att jag får springa runt elljusspåret medans Eric tränar imorgon. Får se hur långt det blir. Men han tränar i 1 timmer och då kanske jag hinner springa 7,5 km i alla fall minst...Enda problemet med elljusspåret är att det är väldigt kuperat....Men jag får ta det lätta "varvet" så att jag slipper få den jobbiga och långa uppförsbacken i slutet. Sen måste jag träna minst 4 gånger till innan Göteborgsvarvet och då få det bli intervaller....MEN jag tänker så här. Nu har jag tränat betydligt mer än jag gjorde första gången och då tog jag mig runt, trots att jag höll på att dö på kuppen. Så runt tar jag mig, men kanske på världens sämsta tid.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar