lördag 11 maj 2013

Nöjd!

Testade en annan runda idag. Jag sprang från mig, en bit in på elljusspåret och sen runt sjön och på vägen hem hämtade jag Eric som var hos bästa kompis som bor där man kommer ut när man sprungit ut med sjön i skogen. Så fram till bästa kompisen från oss sprang jag 5,6 km på 38 min tror jag att det var. Helt ok. Sen så pratade jag lite med föräldrarna och sen körde vi lite intervaller hem. Eric cyklade jämte och jag sprang. Så när han cyklade så sprang jag och när han gick så fick jag också gå. Alltså blev det någon typ av intervall. Så sammanlagt sprang jag 8,6 km idag. Känner mig faktiskt väldigt nöjd. Ska nog försöka springa den rundan jag sprang idag någon mer gång innan helgen. Sen får det allt bli en intervall till och sen får det vara bra. Vila från onsdag. Så springer jag intervall typ imorgon så kan jag springa den rundan jag sprang idag på tisdag...Eller kanske på onsdag. Sen blir det bra. Ingen ridning denna veckan heller direkt. Ridning på måndag bara. Sen så efter lördag blir det mer ridning och mindre löpning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar