fredag 10 maj 2013

Planering...

Jag hatar när min planering faller. Men så fick det bli idag. Jag fick omstrukturera och prioritera om. Min första planering  var att ha träning på Jet på dagen, köra barnen till träningen, handla och sen åka och rida i min dressyrspecial. Kanske jobba en stund också. MEN den planering föll då dom ändrade tider för dressyrspecialen. Den skulle tydligen vara en annan tid eftersom många var lediga. Detta innebar att jag antingen fick väldigt lite tid mellan mina träningar och lite tid mellan hem och Felicias träning. Men jag tänkte igår att det skulle fungera, men när jag tänkte och insåg att Eric också skulle på kalas idag så oavsett hur vi gjorde så skulle det inte funka. Så jag beslutade att skippa min dressyrspecial. Jag kände att jag behövde få en lektion på Jet idag, så att jag vet lite hur jag ska göra. Så nu ska jag sticka iväg och köpa present till Erics kompisar och sen till stallet och göra i ordning och fixa så att det bara är att åka hem efter träningen....Ska bli så skoj =) Skriver mer sen om hur det gick....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar