fredag 3 maj 2013

Hoppelihopp....

Hoppning idag med Figaro gick faktiskt bra i det fina vädret....Jag förstår inte varför det går bra att hoppa Figaro, men inte Shotten för egentligen är nog Shotten "lättare" att hoppa än vad Figaro är. Men jag har ju problem att hålla ett bra tempo på Shotten och det har jag ju gratis på Figaro.....Men tanken är att jag ska försöka vara med på en hopptävling den 19 maj och jag hoppas att jag får hoppa Figaro. För just nu tycker jag att det går riktigt bra och jag är nöjd med min ridning när det gäller honom. Så nu kan jag gå på helg och vara nöjd. Imorgon ska jag rida Jet...Troligen blir det att rida ut och nästa fredag ska jag träna för tränare. Snälla Myran ska komma till oss och vi ska få träna lite. Ska bli spännande. Så nästa vecka ska jag rida lite mer än vad jag brukar på Jet. Men å andra sidan så är jag ledig lite och slutar tidigt någon dag, så det kommer nog att gå bra. Sen hoppas jag att jag "bara" ska springa två dagar i veckan för att hålla igång min löpning inför Kretsloppet i september....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar