fredag 31 maj 2013

Nervös....

Idag kom startlistan upp för dressyren och jag fanns med på två ställen. En LC och en LB start....Fy vad har jag gett mig in på??? Känns som om det kanske var ett dumt beslut och dessutom har jag fått med mig en liten hejarklack...Förstod inte riktigt hur det blev så. Men jag har snälla Elin som hjälper mig och kör och helt plötsligt ska ägaren, Erika, och den andra som rider Jet...Så nu gäller det att inte göra bort sig, för då kanske Erika inte vill att jag ska rida hennes häst mer =) Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Ett par vita ridbyxor i alla fall och jag tror att jag kommer ha min svarta Tokarps tröja. Har tyvärr ingen bättre tröja. Men men, Jet kommer vara fin i alla fall och förhoppningsvis inte för uppstressad så att jag kan få ha mina nerver i styr. Men jag får väl göra som jag gör när jag rider ut. Prata med henne =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar