söndag 16 juni 2013

Beslut...

...Måste faktiskt erkänna att sen vi tog beslut om att byta skola för Felicia så har jag haft ångest så fort jag tänkt på det. Men inte längre. Felicia vill byta skola för när hon gick på simkollot träffade hon en tjej som också ska börja på Engelska skolan och hon har några simkompisar som bara säger massa positiva saker om skolan. Så hon har faktiskt börjat se fram emot att gå i en annan skola och det känns skönt. Så nu när jag tänker på det så har jag inte lika mycket ångest, men fortfarande lite, med tanke på ovissheten och hur det ska gå. För här hemma i våran skola vet jag ju hur det är, hon känner lärarna, eleverna och rutinerna....Nu ska hon ut i stora vida världen, som jag inte ville utan jag ville ju egentligen ha henne här hemma i det lilla...Men men...nu ska vi ha sommarlov snart och det ska bli skönt. Så får vi ha ångest i augusti i stället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar