onsdag 19 juni 2013

Lite planering...

Egentligen vet jag inte hur intressant det är men jag har försökt när jag klippte gräset idag att planera lite. Jet behöver komma igång ordentligt så att hon kanske kan få lite muskler till hösten och vintern, då det är som tråkigast att rida. Så jag tänkte att jag ska försöka rida henne så mycket som möjligt. Inte bara i paddocken utan jag ska försöka undersöka lite andra vägar som jag har sett och som Erika (ägaren) har pekat på och sagt att dit in kan man rida...Kanske inte hittar så bra, men det spelar ingen roll. Jet behöver ut i skogen och traska. Det finns en skogstig som Erika har pekat på när vi ridit mot galopprundan. Ska faktiskt försöka att ta den någon dag. Sen blir det en del träning i paddocken och Myran har lite tid över så jag ska träna lite för henne. Ska bli super skoj. Så denna sommaren ska jag RIDA! Det känns lite annorlunda mot vad jag brukar göra =) Men lite tid ska jag ha för barnen och hitta på roliga saker på dagarna.....Ska även försöka få med mig min kamera ut till stallet och ta lite fina sommarkort på Jet och Trym =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar