tisdag 18 juni 2013

SEMESTER!!!!


Idag, äntligen är det dags för min semester!!! Jag ska i och för sig bara ha två veckor, skulle haft fyra och sen jobbat två veckor för att sen ha fyra veckor till. Men jag nallade lite på veckorna jag hade nu i början vilket resulterade i att jag börjar min semester i morgon istället....Men nu är jag TRÖTT och jag kommer väl sova de första dagarna...Eller kanske inte. Nåja, det ska bli skönt att bara slappa dom här två veckorna för att sen jobba två veckor och sen blir det fyra veckor till. Men det är inte lätt att jobba med att rädda världen. Men nu ska jag ta en liten paus från mitt räddande av världen och jag ska försöka att rädda mitt hem i stället. Just nu ser det ut som ett bombnedslag, så jag får väl ägna mina första dagar åt att städa ordentligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar