torsdag 20 juni 2013


Mobilbild

Jag har hört och läst att det viktigaste för att få många läsare är att hålla sig till ETT ämne. Men varför? För min tanke med att starta denna blogg var att förmedla mina bilder och min vardag. Inte BARA skriva om min fotografering, inredning eller något annat. Utan jag vill förmedla MITT liv och MIN vardag. Så läs om ni vill eller strunta i det. Men jag tycker givetvis att det är roligt om många vill läsa mina tankar och funderingar... Nåja...Idag var det en super härlig dag. Solen sken och det var bara allmänt härlig dag! Eftersom det var så varmt idag så fick det bli en sen tur till stallet. Felicia ville följa med och hon hade med sig en kompis. Felicia red Trym och kompisen red Jet och jag gick jämte. Barnen ville trava lite på en skogsstig så jag fick springa lite jämte. Eftersom jag har noll kondition så insåg jag att det är väl bäst att börja träna igen. Men det var härligt att komma ut lite. Barnen var nöjda och glada och jag fick lite motion och blev halv om halvt uppäten.... Imorgon blir det till att fira lite midsommar och sen på lördag och söndag blir det ridning igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar