lördag 8 juni 2013

Beslut.....massor av beslut...


Under våren är det mycket som har hängt i luften. Vilken skola ska Felicia gå på? Hur ska jag göra med min ridning?? Vad vill jag göra till hösten osv osv...Men nu känns det lite bättre. Felicia är inställd på att byta skola, vilket känns helt ok. Visst det blir en del extra körande, det blir kanske lite puzzel med lämning och hämtning, men jag har insett att jag kan inte hålla på att jobba över så mycket som jag gjort tidigare. Det kanske faktiskt är så att jag ska gå när det är dags att sluta och inte sitta längre än nödvändigt. Kanske inte ska vara så snäll...

Sen gäller det min ridning. Jag sa upp platsen, eller rättade sagt en av mina platser på Tokarp. Jag har varit lite missnöjd, nja kanske inte missnöjd, för jag har tyckt det var roligt när jag väl var där, men jag har inte riktigt haft tid och jag har känt att det vi har gjort på dom lektionerna har kanske inte varit någon utmaning...Så efter mycket om och men så sa jag upp min måndagsgruppslektion. Känns bra, men samtidigt ledsamt. Men jag tänker så här, att om jag ändrar mig så kanske jag kan komma tillbaka. Men jag ska ju fortsätta rida Jet och fortsätta på fredagarna. För egentligen behöver jag bli modigare på mycket och det tänker jag att måndagsgruppen har lärt mig, men det lär ju även mina fredagsgrupper mig. Men jag arbetar på det och det går sakta men säkert och jag får fortsätta arbeta på det med Jet. Och jag har ju faktiskt hittat en hopptränare för Jet också. Även om jag inte har varit med någon gång än...Hoppas och håller tummarna på att hon har fått en sko till på tisdag för då kan jag vara med på en hoppträning. Annars åker jag bort och tittar nu när jag vet vart det är =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar