tisdag 4 juni 2013

Skolavslutning...


Idag hade vi skolavslutning och det var Erics första skolavslutning. Innan har han ju bara varit med och suckat och tyckt det var lite tråkigt och titta på Felicia, men idag skulle han vara med och sjunga, sitta bland dom andra barnen och gå i ett fint led från skolan ner till kyrkan. Eric räknade timmarna tills det var avslutning när jag hade hämtat honom...Som vanligt var det alldelles för mycket folk i en alldelles för liten kyrka, men det var fint. Men som sagt var, detta var Felicias sista avslutning med sina kompisar och till hösten börjar nya äventyr för henne och det är med lite sorg i hjärtat som jag tänker på det. Men jag hinner nog ändra mig hundra gånger till =)
Så nu väntar ett långt sommarlov, 11 veckor tror jag att det blev sammanlagt. Felicia ska på simkollo första veckan och Eric får gå på Fritids. Sen åker dom till kusinvitamin två dagar och sen veckan efter midsommar är det Cirkusskola för båda barnen. Och givetvis ska vi till Stockholm och roa oss kungligt =) Så lite kul händer det i alla fall på sommarlovet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar