torsdag 20 juni 2013

Vänner....

Igår träffade jag min två allra bästa vänner....eller jag vet inte om jag kan kalla dom det, eller jo, det kan jag. Jag har inte träffat dem på flera år och egentligen inte pratat med dem heller, utan bara "pratat" med dem via FB. Men när jag för ett tag sen träffade en annan gammal vän, så insåg jag att Madde och Tina alltid kommer betyda mycket för mig och dom känner mig och tycker om mig trots mina fel och brister.... Kanske inte utan och innan, men vi har gått igenom så mycket. Allt från första kärleken till första fyllan...Ja, vi har gått igenom MASSOR! Så igår efter mycket om och men träffades vi igen och det var precis som "förr". Visst vi umgås inte med samma människor längre, vi lever helt olika liv, men ändå kände jag att när vi träffades så vet jag att om jag behöver dom så tror, eller jag vet, att dom kommer ställa upp. Jag har vänner på jobbet, som jag kan prata med saker om, jag har andra vänner som jag kan prata om barnen med och så har jag Madde och Tina, som jag i och för sig inte pratar med, men som jag tror finns där om jag behöver dom. Och det känns tryggt. Det känns skönt att veta, att ha den känslan att ha två vänner som vet allt om en men som ändå tycker om en....Jag hoppas dock att vi kommer träffas oftare, trots att vi är i olika faser i livet, lever olika liv, men tänk vad skoj vi ändå har när vi träffas =) Så tack för igår och tack för att ni finns <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar