söndag 21 januari 2018

Är jag gammal?????



Nu är jag trött och sliten....ja, för igår ägnade jag dagen åt att göra massa saker för att sen gå ut och dricka alkohol med min allra bästa vän. Jag fattar inte hur jag tänkte ;) vi drack som om vi vore typ 25 år men det är vi ju inte. Jag tror nog att båda hon och jag drack lite för många drinkar och blev kanske lite för fulla. Jag kan ju säga att jag inte alls kände mig som 42 just då. Det var väldigt roligt. Jag tror nog inte jag har haft så roligt på väldigt länge, men när en kille på 24 år stod och flörtade med mig kände jag att jag var väldigt gammal. Jag kunde ju vara hans mamma!!!! Eftersom jag ibland blir lite väl frispråkig så sa jag ju det till honom också och det tyckte han nog inte var sår roligt....Eller så tyckte han det. Men oavsett så var det väldigt kul. Men idag var jag inte som 25. Jag mådde illa, var sååå trött och ja, jag mådde nog som jag förtjänade. Så även om jag gärna går ut igen så kommer jag inte dricka så mycket som jag gjorde igår.

Det lustiga är väl att nu när man är äldre så har man pengar, man har råd att gå ut och dricka på krogen medan när jag var yngre faktiskt inte hade några pengar till det. Så jag kanske ska gå ut när jag inte har några pengar för då kan jag inte bli full ;) Skämt å sido....det där med att bli lite full är inte min grej, men roligt hade jag i alla fall igår och det kunde jag behöva efter några dagar där jag tyckt livet varit mindre roligt. Så nu kära vänner ska jag från och med imorgon faktiskt börja leva livet lite mer, ha lite roligare och må lite bättre......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar