tisdag 30 januari 2018

Behöver bli bättre



Idag började jag dagen med att springa! Jag var lite velig så jag hade egentligen inte tänkt göra det men eftersom jag ändå skulle åka in med Felicia till skolan och jag visste att jag inte skulle ha ro i kroppen att gå och lägga mig när jag kört henne så bestämde jag mig för att få min löpning gjord. Jag sprang på ett motionsspår där jag inte sprungit på typ ett halvår. Sprang där några gånger i somras. Jag sprang 5 km på 32 minuter! Jag behöver verkligen bli bättre på detta. Jag behöver dels utöka längden på mina sträckor och jag behöver springa fortare om jag ska klara av att nå mitt mål att springa milen under timmen. Tyvärr tror jag inte att jag kommer klara det men vi får väl se. Dessutom har jag insett att bara springa och rida kanske inte räcker så idag la jag ut en fråga på FB om en bra yoga app. Kanske får några bra svar. Men vi får se. Måste verkligen skärpa till mig för jag ska GA ner 10 kg till sommaren och det kan inte vara sååååå svårt egentligen men det är det!!!! I allafall för mig som älskar mat ;) så träna mer och sluta äta så lär jag gå ner 10 kg till sommaren ;) Tyvärr tror jag inte det är en sån bra idé ..... Jag får väl kämpa med att äta nyttigare och mindre .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar