tisdag 2 januari 2018

Världens bästa Emma


Idag är det inte någon vanlig dag för idag är det Emmas födelsedag. Tänk att mitt lilla troll fyller 18 år idag...Eller mitt och mitt, men det är nästan mitt lilla troll. Det är min söta guddotter som fyller år. Trots att jag faktiskt har egna barn, som jag älskar över allt annat, så är Emma väldigt speciell för mig. Jag älskar henne otroligt mycket och jag är så glad över att jag fått vara en del i hennes liv och att jag förhoppningsvis är en viktig del i hennes liv. Hon är väldigt envis, charmig och väldigt viljestark liten tjej. Hon är en sådan där person som man bara inte kan låta bli att älska. Så jag är så glad över att få vara din gudmor och att jag fått vara en person som funnits där för dig. Jag älskar dig och jag hoppas att du har haft en fantastisk födelsedag allra bästa Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar