lördag 13 januari 2018

Trött trött tröttast....



Nu är jag såååå trött, så jag förstår inte riktigt varför jag fortfarande sitter i min soffa ;) Men det har varit en intensiv men samtidigt rätt så slapp dag. Går det ihop? Jag har jobbat lite i natt, inte så mycket men med dålig sömn och upp tidigt för att släppa ut hästarna och sen ha kurs, ja då blir man lite trött. Ridningen idag gick väl så där. Jag tyckte nog att det gick bättre igår och idag kändes det som om allting bara blev pannkaka av min ridning. Det var säkert inte så, men med tanke på att det kändes riktigt bra igår och inte alls bra dag så är min upplevelse att det blev pannkaka av min ridning. Men det är bara att kämpa vidare....Nu har jag i alla fall fått massor av saker att öva på och att tänka på. Så det ska vi göra. Jag ska bli bättre på att skriva upp vad jag SKA göra inför varje ridpass och så SKA jag verkligen göra det också, oavsett. Men det är lätt att säga att så ska jag göra och sen inte göra det. Men jag ska verkligen försöka med start på måndag ;) Alltid bra att starta på en måndag!

Förutom att jag faktiskt har jobbat i dag så har jag även hunnit med en liten fotbollscup, vilket innebär en del väntan och massa snabba matcher mot massa olika lag. Riktigt kul att se, men jag var nog inte så laddad för det. Men Eric var nöjd så då är jag också nöjd.

Nu ska jag hålla tummarna att jag får sova hela natten för det behöver jag. Så god natt alla där ute =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar