onsdag 3 januari 2018

Beroende!!!!

Nu har jag bestämt mig! Den 8 januari 2018 ska jag ta tag i mitt lilla beroende jag har... nämligen sötsaker, godis och annat onyttigt! Måste verkligen börja tänka på vad jag äter, vad jag stoppar i mig och måste försöka leva lite nyttigare! Så bye bye säger jag till mitt sockerberoende den 8 januari 2018 och samtidigt lycka till, för detta kommer inte gå så lätt som jag tror! Ett beroende är jobbigt att ha och jag kommer få kämpa hela tiden! Men 100 dagar så borde jag vara fri från mitt beroende och jag borde ha lärt mig vad som är viktigt att göra för att inte hamna där igen! Så nu börjar det nya året och då ska vi ta tag i det onyttiga och börja om! Börja med en ny start och nya förhoppningar :) så den 8 januari smäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar