måndag 15 januari 2018




Idag börjar mitt nya liv, ett liv med mer träning och med nyttig mat. Ett liv utan massa socker och skräpmat. Jag vet att jag sagt/skrivit det tidigare, men NU måste jag verkligen ta tag i mitt liv. Jag har ju som mål att faktiskt gå ner 10 kg innan sommaren helst och då måste jag faktiskt sluta med allt godis, chips och julmust [läsk] och annat onyttigt jag äter. Så idag och 100 dagar framåt ska jag sluta att äta skräpmat och godis och allt som är onyttigt. Jag får äta pizza tex men då ska jag själv ha lagat gjort den, inte köpa pizza. Jag ska även sluta äta kakor och andra saker som är onyttigt. Ska jag gå och fika, vilket händer väldigt sällan, ja, då får jag väl hitta något alternativ. Glass kommer jag inte heller få äta =( men 100 dagar från idag är fram till den 25 april 2018.

Inte nog med att jag ska sluta med allt godis, glass, kakor och andra sockerfällor så ska jag faktiskt också träna regelbundet. Tre dagar i veckan löpning. Jag MÅSTE faktiskt få till det, även om det bara är så att jag springer 3 km så är det bättre än inget. OCH vem vet jag kanske faktiskt lyckas gå ner 10 kg till sommaren om jag är diciplinerad och tänker på vad jag äter! SÅ 100 DAGARS UTMANINGN BÖRJAR NU!!! Någon mer som är på????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar