torsdag 25 januari 2018

Bron



För ett tag sedan skrev jag att jag nästan hade sett klart på den fantastiska serien Reign på Netflix och eftersfrågade något annat att se på. Jag fick lite förslag och började se på en serie som heter The Affair men jag har inte riktigt fastnat för den än. Jag kollar lite men jag saknar det där som får mig att riktigt vilja se mer, för så var det med Reign. Men eftersom alla pratar om Bron och jag har verkligen inte fallit för den så började jag faktiskt se den för ett tag sen. Givetvis ville jag ju se från början så snart är jag köar med säsong 1. Den är bra och jag kommer se alla säsonger men jag saknar ändå en serie som jag kan grotta ner mig i som har allt och lite till. Så snälla vet ni någon bra serie så berätta gärna för mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar