söndag 28 januari 2018

Upp och ner....



Det där med min ridning, j, det går verkligen upp och det går ner och idag var det en sån där dag då det gick mer ner än upp ;) i fredags hade jag en sån bra dag. Allting bra flöt på hur bra som helst. Men idag... ja vad ska man säga... det gick inte alls ... visst mina skänkelvikningat gick bra, hon lyssnade hyfsat bra och var faktiskt inte alls stressad över att det blåste, så egentligen har jag inget att gnälla över utan det är nog mer känsla. Känslan att det inte riktigt satt som det skulle och jag inser nu att jag måste ha en plan. I fredags hade jag en plan. Gjorde en liten bana och hade en plan med övningar. Idag red jag bra lite och det kanske är så att vi behöver en plan, en tanke för att det ska klaffa för oss. Jag vet inte. Men imorgon är det ny vecka, ny dag och nya förutsättningar så det är bara att kämpa vidare för det ska jag göra. Tyvärr tror jag att jag måste komma över vissa mentala hinder för att vi ska kunna få ut det bästa men det kommer. Kanske inte imorgon eller nästa vecka men med myrsteg så kommer vi nå dit vi vill och jag har absolut ingen stress. Det får ta den tid det tar men vi ska nå dit och vi kommer göra det :)

Så ny plan till imorgon och nytt fokus!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar