fredag 26 januari 2018

Källa: Här


Nu har jag klarat tolv hela dagar utan att äta GODIS och dricka läsk. Jag "fuskade" dock när jag drack ett glas äpplejos häromdagen. Men annars har jag faktiskt skött mig. Jag har inte ätit chips, inte druckit läsk, inte ätit godis, inte ätit några kakor eller andra sötsaker så jag kan faktiskt säga att jag är väldigt nöjd med mig själv. Jag har försökt att tänka lite på vad jag ätit, men jag måste ta det ett steg till. Jag måste bli av med mitt kolhydratsug, för det är ju också socker i det. Men det får bli på måndag. Jag hetsåt i och för sig en skål popcorn precis, men det är inte så farligt tyckte jag. Men givetvis hade det kanske varit bäst om jag inte ätit det alls. Något gott måste jag ju få äta då jag tagit bort så mycket annat. Det jag kommer sakna och det jag kommer slarva med är faktiskt att få äta en semla. I och för sig åt jag en halv bulle förra veckan, men det var faktiskt inte så gott. Jag var nöjd med att jag valde det minst söta, det minst onyttiga och att jag dessutom inte åt upp den! Jag vet att jag borde vara hårdare mot mig själv, men jag har väldigt svårt att vara sträng mot mig själv. Dock har jag faktiskt varit "duktig" och tränat som jag ska. Är faktiskt nöjd med dessa tolv dagar och det ska bli bättre!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar