torsdag 11 januari 2018

Rensat...

 

Häromdagen var jag i en av mina favorit butiker och kollade deras rea. Ja jag vet... jag skulle ju inte köpa något. MEN det var så utplockat så det fanns inte mycket kvar sån tur var ;) men jag fick med mig en tröja hem. En svart fin tröja. En härlig vintertröja. I sambande med att den skulle in i min garderob bestämde jag mig för att rensa lite bland mina kläder som hänger på mitt klädställ. Jag orkade inte röja i min byrå... sagt och gjort. Jag började röja och fick fram en liten hög av kläder jag aldrig använder nu för tiden. Jag behöll en del kläder som jag fortfarande aldrig använder men som jag tänker... en gång till kanske jag använder dom, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte använda dom.... 

Det som slog mig mest var nog att jag är en väldigt tråkig person. Jag äger VITA och SVARTA kläder... något enstaka plagg som inte är vitt eller svart. Jag skulle så gärna vilja ha lite färg på mina kläder men jag tycker väldigt mycket och mina vita och svarta kläder, men lite tråkigt är det allt. Så OM jag ska köpa några kläder framöver ska jag försöka hitta kläder med färg och jag ska INTE köpa mer vita eller svarta kläder. Dock saknar jag en fin svart klänning i min garderob nu. Har massa vita sommarklänningar och en ful svart klänning. Så det är mitt nästa inköp. En fin svart klänning..... sen ska det vara färgglada kläder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar