söndag 14 januari 2018

Söndag



Egentligen borde jag inte vara inne här och skriva. Jag borde jobba, jobba och åter jobba, men motivationen finns inte riktigt där. Men den kommer väl förhoppningsvis. Idag är en sån där lat dag då jag har lite molande huvudvärk, antagligen av att jag sovit för länge och för att jag sov för dåligt natten mellan fredag och lördag. Dock är det söndag och snart dax för en ny vecka med nya utmaningar. Jag kommer med stort allvar ta till mig en stor utmaning, som jag kanske sa att jag skulle börja med redan denna veckan, men som gick åt skogen. Så nu är det skärpning och nu måste jag verkligen få fart på mina nyårslöften och jag måste verkligen bli en bättre människa som håller på mina principer och på det jag har bestämt. Så det är bara att ta tag i livet och kämpa, för inget kommer gratis i livet....Men nu är det dax för jobb....Vad ska ni göra för skoj idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar