tisdag 20 augusti 2013

Ångest på hög nivå!!!!!

 
Imorgon börjar verkligheten! Felicia börjar i ny skola.... Som jag sagt innan så har jag haft lite ångest och nu känns det lite i magen. Är detta rätt beslut???? Många tankar far runt i huvudet på mig. Hur blir det med kompisar? Kommer hon få möjlighet att leka med sina kompisar på fritiden eller kommer det bara bli skolkompisar och hur blir det med kompisarna här hemma??? Kommer hon bli utanför? Kommer hon inte ha någon att leka med på fritiden??? Det enda jag vet säkert är att hösten kommer bli en inskolning för både mig och Felicia. Givetvis hade man ju önskat att man hade facit i hand för att veta om detta var ett klokt beslut eller varför inte en spåkula så att man kunde se ett år fram...??? MEN det positiva är ju i alla fall att hon hamnade i samma klass som en tjej hon visste lite vem det var och dom får även sitta jämte varandra. OCH Felicia är positiv till detta och tycker att det ska bli skoj. Så nu håller vi både tummar och tår att allting bara flyter på och att det blir ett bättre år än vad det var detta året här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar