måndag 19 augusti 2013

Intensivträning...

Källa: Resia
Idag körde jag lite intensivträning. Först löpning 3,6 km och jag lyckades förbättra min tid med 1-2 minuter. Så min tanke med löpträningen är att jag ska försöka springa den rundan jag sprungit nu, dock bara två gånger, men hela denna veckan, så det blir på onsdag och fredag, kanske på lördag om jag orkar upp. Sen nästa vecka ska jag försöka mig på 5 km och springa samma runda dom dagar jag tränar för att sen springa 1 mil...Tror att det blir bra planering?! MEN planeringen gällande min cykling kanske inte har varit så bra som min löpning. MEN jag började cykla idag och då cyklade jag hela 5 km ca. Gick superbra så nu vet jag att jag kan cykla och jag har en cykel som fungerar och nu ska jag vila med cyklingen tills på söndag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar