tisdag 6 augusti 2013

Nu är min semester över...eller egentligen inte, men min vilosemester är över. Jag började träna idag, igen...men nu gäller det. Jag sprang intervaller och det var jobbigt. Jag tog kanske i lite för mycket. Men jag tänkte att om jag springer lite intervaller nu så kanske jag orkar springa 5 km nästa vecka och sen måste jag börja träna för Kretsloppet! Vill verkligen ha en bra tid. Just nu funderar jag och jag funderar på om jag verkligen ska anmäla mig till Göteborgsvarvet nästa år. Jag är faktiskt inte så säker på det. Jag tror inte riktigt att jag är långdistanslöpare utan jag är nog mer den som springer kort och snabbt. För 5 km och 1 mil är egentligen inga problem men efter 1,5 mil blir jag så omotiverad!!!!!! Så när jag har fått lön igen i slutet av augusti och det finns platser kvar på Göteborgsvarvet så är det ödet som säger att jag ska springa nästa år, annars är det inte meningen att jag ska springa. Bra va????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar