tisdag 13 augusti 2013

Lycka

Idag fick jag svar från ridsportsförbundet, distrikt Småland... Nu undrar ni säkert varför jag fick från Småland, men för hundra år sen tog jag grönt kort när jag bodde i Växjö och som alla vet så tillhör ju Växjö Småland :) men i allafall så fick jag svar idag och mitt gröna kort finns där och jag fanns med. Så det enda jag ska göra är att betala in 100 kr till distriktet och sen finns jag registrerad så nu är det bara ut och tävla, förutom att jag behöver ryttar- och hästlicens påviss nivå. Men den nivån kommer jag ALDRIG tävla på så jag känner att det inte är något problem. Egentligen behöver jag inte ha grönt kort heller eftersom jag inte kommer tävla på den nivån heller utan nöjer mig väldigt bra med klubbtävlingar. Men men nu har jag ett och vem vet någon gång i framtiden kanske jag har nytta av det ....

2 kommentarer:

  1. Alla tävlingar förutom Klubb kräver licens nu för tiden =) Tänkte om du ngn gång åker på en lokal. =)

    SvaraRadera
  2. Nja, kanske ska överleva några klubbtävlingar först =) Sen, kanske vi kan börja fundera =)

    SvaraRadera