torsdag 22 augusti 2013

Dåligt beslut!!!

Jag fattar inte riktigt hur jag tänker. Jag måste ju fatta dom sämsta besluten i världen just nu, i alla fall känns det som. Och till råga på allt så innebar mitt dåliga beslut att jag blev 180 kr fattigare och  en muskelbristning. Hur kunde jag få för mig att träna backträning när jag kanske inte var hundra uppvärmd och när jag egentligen bara skulle springa på en raksträcka och träna intervallträning. Dessutom var det i en skogsbacke så det var ojämn mark och jag snubblade väl till lite samtidigt som jag hörde mitt ben smälla till och sen gjorde det bara ont. Så nu ska jag enligt läkaren vila och vila och åter vila i alla fall i en vecka. MEN har jag inte så ont i morgon ska jag försöka mig på hoppträning och kanske ev cyklingen på söndag, fast just nu känns cyklingen som ett ännu sämre beslut än hoppträningen eftersom den är på 10,5 mil. Fast å andra sidan måste jag i så fall åka skidor och det kan jag verkligen inte....så ska jag fatt ett ännu sämre beslut än jag gjorde idag och cykla eller ska jag utsätta mig och andra för fara genom att åka skidor i vinter???? Nåja, har jag inte så ont i morgon och jag inte haltar så kanske kanske jag kan cykla......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar