torsdag 15 augusti 2013

Tradera....


...Jag har insett att vi har alldelles för mycket saker hemma. Jag har kommit fram till ett beslut att det går inte att bara slänga in allting i våra garderober. Vi bor i ett gammal hus så vi har många "sidagarderober", i varje rum. Så vi får plats med massa saker. Så nu ska jag ta tag i saken och sortera upp saker i tre stora kassar. En för slänga, en för skänka och en för sälja. Jag har faktiskt redan börjat att sälja lite saker på Tradera, så det är bara att gå in och kolla. Leta upp mig, jag heter caj112 på Tradera =) Just nu är det "bara" lite killkläder i stl 110/116 som ligger ute, men under helgen kommer jag försöka få upp lite annonser på tex Felicias Hunter stövlar, en del av hennes gamla Me & I kläder så finns det intresse så är det bara att hålla utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar