söndag 29 oktober 2017

Gäsp....

Nu är jag verkligen supertrött i både knoppen och kroppen. Tror Cillahästen också är det. Men vi har arbetat på bra idag båda två. Och roligt var det! Jag är så stolt över min häst, en häst som jag fick till mig förra året inte hade någon som helst potential och som jag borde sälja till ett lågt pris som "projekt häst". Men dom här två dagarna har vi bevisat motsatsen. Vi har kämpat, utvecklats och lärt oss massor med saker men framför allt lyssnat på tränaren och gjort vårt bästa. Det jag kommer ta med mig förutom allting vi måste tänka på, är "vilket kap du gjort!" Detta säger Cricco Åkerberg om min hopplösa lilla häst! Hon berömde min häst till max idag, genom att berätta om hennes perfekta hals, huvud och benföring! Nu ska jag sova, men skriver mer om mina intryck och allting vi gjort under helgen imorgon... så god natt alla där ute nu ska jag drömma om min älskade lilla häst :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar