fredag 20 oktober 2017

Trött....

Idag har det varit en intensiv dag, eller egentligen inte men det har känts så. Först så träffade jag en god vän och fikade sen jobbade jag en sväng och sen skulle Cillahästen få lite kärlek. Idag kom även hennes massör ut och för att kolla igenom henne och ge henne massage. Det känns så skönt att jag har så bra personer runt om kring henne som kan hjälpa och stötta oss när det är något. En av dem är Cillahästens massör. Det känns så skönt att ha henne och jag måste faktiskt säga att ju mer jag träffar henne ju mer tycker jag om henne. Jag hade faktiskt lite svårt för henne, var lite skeptisk till henne, men när jag såg vilka fantastiska resultat och hur hon arbetar med hästen så blir jag faschinerad och jag blir grymt imponerad av henne. Utifrån att jag ser det fantastiska resultatet som blir efter hennes behandling har jag faktiskt ändrat uppfattning om henne och är så glad över att hon vill och har tagit Cillahästen till sig. Så min dag har på många sätt varit intensiv, men jag har gjort mycket som är skoj också....
Men nu är det dax för Idol och lite fredagsmys :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar