onsdag 25 oktober 2017

Kallt ...

Igår dog våran panna :( vilket jag inte fattade förräna det var försent! Jag hade hoppat in i duschen på morgonen för jag skulle på möte på jobbet och jag jade massa saker som innebar att jag behövde vara lite fräsch i allafall. Väl inne i duschen kom det ingen värme! Jag fick alltså duscha i kallt vatten. Inte kul alls... sen hade jag lite bråttom så jag hann inte leta upp min vinterjacka och det var jättekallt ute. Så hela dagen igår innebar att jag frös. Tyvärr la pannan av igen trots att Jim ägnade väldigt mycket tid men kanske inte så mycket kärlek åt den. Så imorse fick det bli samma procedur. Kall dusch och sen iväg till jobbet. Så nu hoppas jag att Jim får ordning på den för jag tycker det är tråkigt med ett kallt hem :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar