onsdag 18 oktober 2017

Morgonstund har guld i mun....

Det sägs ju att morgonstund har guld i mun... tyvärr kam jag inte riktigt hålla med. För ett år sedan sa Felicia att hon ALDRIG skulle morgonträna då det var sååååå tidigt. Men lita ALDRIG på ett barn som säger ALDRIG, för sen några månader tillbaka har Felicia helt plötsligt fått för sig att morgonträna. Innan tränade hon två morgonpass i veckan men då det tydligen inte var så många som tränade vid varje pass så har dom bara ett pass nu. Felicia står fast vid att det är bra med morgonträningen, men min dag blir helt knäpp. För jag är så trött kl 4.45 att mina ögon går i kors och sen när jag kommer hem vid 6 så måste jag vila lite. Måste jag inte till jobbet så sover jag nästan hela förmiddagen känns det som, vilket inte är bra då hela dagen hat gått. Men jag behöver verkligen få sova....

Så det där med att morgonstund har guld i mun, tycker jag inte stämmer och att man får så mycket gjort stämmer inte heller. Jag är helt färdig efter att kört Felicia på morgonen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar