onsdag 8 november 2017

Äta äta och åter äta....



Jag förstår inte hur jag inte kan ha någon karaktär överhuvudtaget! Jag ställde mig på vågen idag och jag hade gått upp i vikt! Hade jag bara hållt mig till min plan och inte fuskat så hade jag kanske kanske nått min målvikt men nej då! Jag ska hela tiden tänja lite på gränsen, äta lite, bara lite onyttigt, så kanske det inte är så farligt.... men nu får jag helt enkelt skärpa till mig om jag ska kunna nå min målvikt någon gång. För jag tror också någonstans att jag blir en bättre ryttare om jag inte är så tjock, kanske får bättre balans, bättre kondition och jag det blir nog bättre för Cillahästen också..... så skärpning !!! Lättar sagt än gjort, men jag får bara bita i det sura äpplet och träna mer, äta nyttigare och inte äta godis och annat gott ;) så kanske kanske jag kan nå min målvikt innan sommaren.... förhoppningsvis tidigare! Så nu gäller det! Nya tag och en ny karaktär som innebär att säga nej och tänka lite innan jag äter något! Vi får väl se hur det går men förhoppningsvis kommer det gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar