söndag 26 november 2017

Trött...


Nu är jag trött....Egentligen har jag inte gjort så mycket men att sitta i en simhall från morgon till kväll två dagar gör att man blir trött. Trött av allt ljud och trött av värmen och trött av alla knäppa föräldrar som man umgås med ofrivilligt ;) För det mesta brukar jag undvika andra föräldrar på  tävlingarna för jag orkar inte höra hur bra deras barn är hela tiden och vilka fantastiska lopp dom gör, hur  duktiga dom är på precis allt. Jag orkar helt enkelt inte. Det är jättebra att deras barn är SÅ FANTASTISKA, men jag är inte intresserad. När en förälder inte kan nyansera sitt pratande kring sitt barn så blir jag så trött. Så att sitta på tävlingar och hela tiden hör hur bra andras barn är orkar jag inte. Så att sitta på en tävling är mer pina än glädje just nu. Men som ordentlig mamma gör jag det ;) Nu hoppas jag på att det är långt till nästa tävling och att jag får vara hemma och bara njuta av mina lediga helger hädanefter =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar