fredag 17 november 2017

Trött i kroppen ....

Nu är jag trött. Jag har varit på äventyr med min lilla häst. Vi åkte till Stall Tokarp och var med på en träning där. Jätteskoj. Tanken är att Cillahästen ska med imorgon också eller rättade sagt hela helgen men idag krånglade hon lite med lastningen och jag vill verkligen inte att det ska befästas. Så jag ska nog lastträna lite innan vi åker iväg igen. Jag måste ju fixa att lasta själv. Kan inte ha med mig folk varje gång jag ska åka iväg det blir ju lite drygt. Klart det är alltid skoj med sällskap men det är också väldigt tråkigt att alltid vara beroende av någon annan. Så nu ska jag lägga tid på att lastträna så jag kan åka iväg själv.

Cillahästen skötte sig dock väldigt bra och jag tror att vi kommer åka iväg fler gånger på olika kurser bara vi har råd och bara lastningen sitter utan krångel. Så imorgon ska jag nog hoppa över att ta med Cillahästen och åka själv.... får fundera lite på det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar