torsdag 2 november 2017

Slutet?????


Idag tränade jag för Tina Linde... inte så smart men det var en tid som var inbokat sen en tid tillbaka men så här med facit i hand så skulle jag ha avbokat :( Cillahästen var trött, ofokuserad och springig. Jag skulle ha ridit ut en sväng bara... även om det inte gick bra på träningen och det var en kort träning men några bra steg tog vi allt trots kaoset. Ibland gör man dåliga beslut som hästägare.... och troligen kommer jag göra fler. Fast hon behövde röra på sig idag och jag tror inte att hon tog någon skada det var bara jag som tyckte det blev en dålig träning. 

Nåja, även om det inte blev som jag tänkt så är det bara att gå vidare och fokusera på det som jag trots allt klarat av. Och resten av dagarna av denna veckan ska Cillahästen bara få ta det lugnt. Skritta ut och njuta av att det är höst och fundera över livet ;)

Nu ska Jim och jag kolla på IT och barnen ska gå på Thor Ragnarök eller vad den hette. Vi får väl se om jag får mardrömmar efter denna film då jag tror den är läskigare än originalet som jag såg för flera år sen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar