fredag 3 november 2017

Bestämt mig!




J
ag har legat här i min säng och tänkt. Tänk lite på vad jag vill med mitt liv ;) En sak jag insett är väl att jag har så många grejer på gång hela tiden och det känns inte som om något blir riktigt klart. Allting blir lite halvdant. Jag hade samtal igår med en klok kvinna och någonstans så i det hon sa fick mig att tänka. Vad vill jag? Det är mycket jag vill men någonstans kanske jag faktiskt inte kan göra allt jag verkligen vill. Jag kanske måste börja tänka, prioritera och inte bara köra på. Detta innebär tyvärr att min fotografering får ta en liten paus :( Inte så att jag ska sluta fotografera men jag kommer inte aktivt arbeta för nya uppdrag men givetvis kommer jag ta dom uppdrag som kommer till mig. Jag kommer inte heller aktivt göra reklam och få så många nya "kunder" som möjligt utan jag kommer ha med mig kameran när ja gör saker, fotografera när jag känner för det och när jag tycker jag hinner. Jag kommer inte slå knut på mig själv för att hinna fota. Varför? Jo, för jag vill så mycket annat i mitt liv just nu. Jag kommer alltid älska att fotografera och jag kommer fortsätta med det, men det finns hundra andra saker jag vill lägga tid på just nu och då dygnet bara har 24 timmar och jag jobbar väldigt mycket så får något stryka på foten. Tyvärr drog fotograferingen det kortaste stråt denna gången. Men vem vet jag kanske ändrar mig snabbare än jag tänkt då fotografering är något som jag trots allt tycker om. Vi får se....


PS.... givetvis får ni fortfarande höra av er om ni vill ha något förevigat :) jag är inte omöjlig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar