måndag 27 november 2017

Usch nu känns det som om jag bara gnällt den senaste tiden på min blogg och det är ju inte alls meningen att jag ska göra det. Men jag tror att det kanske blir så när det blir för mycket för mig och när jag har haft för mycket umgänge med folk jag inte riktigt känner eller som jag inte själv väljer att umgås med så att säga. Dock ska jag försöka att begränsa mitt gnällande här på bloggen....Även om det är skönt att skriva av sig ibland.

Idag har jag inte hunnit med hälften av det jag skulle ha gjort. Jag "fastnade" lite framför Netflix en serie jag kollar på. Så jag kommer i stället att ha tusen saker att göra imorgon :( Men nu är det en ny vecka med nya möjligheter att göra andra saker. Min vecka är inte så spännande då jag jobbar i helgen som kommer och i veckan ska jag försöka att få tillbaka min motivation när det gäller ridningen. Så vi får väl se. Hoppas att ni får en bra vecka i alla fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar