fredag 10 november 2017

En bra kvinna reder sig själv

Ibland så funderar jag på hur livet skulle vara utan Jim. Antagningen lite tråkigare men jag skulle nog fixa mycket själv eller lösa hur jag skulle fixa det själv. Idag till exempel bytte jag däck alldeles själv på min lilla bil. Visst det är inte något speciellt men många saker fixar jag själv. Så ibland kan jag bli fundersam på folk, då framför allt kvinnor, som säger att dom inte skulle klara sig utan en man. Jag tror faktiskt att jag skulle göra det utan problem ;) lite tråkigare men ändå.... nåja, män är bra att ha också. Framför allt Jim är bra att ha ibland ;) han lagar faktiskt all mat då jag aldrig är hemma och jag tycker inte det är så skoj. Sen fixar han mycket annat också men jag tror nog att han skulle ha det svårare att fixa saker än vad jag har... så en bra kvinna reder sig själv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar