torsdag 30 november 2017

Fattig...

Idag ringde min chef mig, från mitt extra jobb, att jag tydligen inte, med stor säkerhet, kommer få fortsätta arbets hos dem dä någon tycker jag arbetar för mycket. Jag fattar inte. Är det inte upp till mig att bestämma hur mycket jag vill arbeta eller inte? Så mitt uppdrag hos henne måste avslutas så jag ska "bara" jobba kvällar och nätter från och med i januari 2018. Lite tråkigt kommer det bli. Jag tycker det är otroligt roligt att jobba med lite av varje men det får jag tydligen inte göra. Så nu måste jag hitta ett nytt arbete som jag kan göra lite när jag vill. Tror att det är min bokstavskombination som gör att jag blir lite rastlös ;) om inte annat så har jag ju vant mig vid att ha lite extra pengar att röra mig med. Så till 2018 får jag börja se vad jag kan dra in på för saker och jag kanske kanske måste hitta en billigare hobby :( eller helt enkelt sluta köpa dyra saker till Cillahästen ;) och försöka sälja lite saker som vi verkligen inte behöver. Bli mer ekonomisk kanske??? Eller så får jag helt enkelt förverkliga min dröm och börja fotografera på allvar. Ja, alternativen är många och jag kommer ha massor med tid över helt plötsligt så jag får väl bara fundera vad jag ska göra med all min tid .... ni kanske har något förslag vad jag ska göra. Kanske ett extra jobb till mig????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar