söndag 12 november 2017

Farsdag

Idag tillbringar många sin dag med det käraste de har, sin familj och med stor sannolikhet sin pappa. Jag hade gärna umgåtts med min pappa men jag blev förvisad att tillbringa tid med en annan person som betyder enormt mycket för mig, nämligen Felicia. Vi tillbringar tid i en simhall då hon tävlar. Kanske inte det roligaste som finns, men det är faktiskt lite mysigt att umgås med henne och bara vi två. Vi får chansen att äta lunch själv och gå lite på stan utan att det finns massa andra måsten runtomkring, som det ibland finns när man ska fixa saker under vardagen. 

 
Trots att jag tycker det är mysigt att umgås med min kära dotter hade jag nog helst av allt velat umgås med min far idag. För någonstans finns det i mitt bakhuvud att han blir äldre, han kommer inte finnas med hela tiden, så länge jag lever. Men det är svårt att tänka den tanken då han alltid har funnits där. Jag hoppas att han finns med i flera år till och att jag får fira massor av farsdag med honom. Även om jag nästan aldrig säger att jag älskar folk så är han en av dom personerna som jag litar mest på, ser upp till och älskar. Så jag hoppas att du, kära far, har en fantastisk farsdag trots att vi inte kan fira dig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar