måndag 20 november 2017

Inte min grej...

Idag har varit en sådan där dag då jag gjort allt och inget! Dessutom är jag döende ;) Varje gång jagblir förkyld sätter sig förkyldningen i halsen. Jag får ont i halsen, blir hostig och det känns som om mina lungor ska hostas sönder. Ingen kul upplevelse. Dessutom så är andningen tung och mellan hostningarna så känns det som om min salivproduktion är 100 gånger så mycket jämfört med annars. Tyvärr finns det ju inte tid att vara sjuk :( jag fattar inte det. Helst av allt skulle jag ju vilja ligga hemma och kolla Netflix och bara få vara sjuk men det händer ju aldrig! Som sagt, jag har gjort allt och inget. 

Medan Eric tränade så skulle jag uträtta lite ärenden på stan, eller rättade sagt i Knalleland. Jag skulle till Apoteket och till My One. Orkade verkligen inte åka till andra sidan stan till Hööks. I vanliga fall brukar jag måndagsträna när Eric tränar men till och med jag insåg att det var en dålig idé och jag insåg också ganska snabbt att det kommer inte bli så mycket träning i veckan för jag måste bli helt frisk först. Men en promenad skadar ju aldrig?!? Så jag parkerade bilen vid arenan och gick både till Apoteket och till My One. Kallt som satan och på vägen tillbaka till arenan bestämde jag mig för den smarta idén att varför inte köpa lite varm choklad att ta med. Det ser ju faktiskt lite trevligt ut och man ser lite viktig ut när man går där med sin kaffekopp. Eftersom jag inte dricker kaffe har jag aldrig gjort detta tidigare men någon gång ska vara den första. MEN vilken flopp det blev. Först fick jag vänta i typ hundra år på att få den. Den var inte varm varm utan typ pissljummen och sen när jag gått tio steg så var den mer kall än varm. Så ett stort NEJ, aldrig mer! Så det hela slutade med att jag drack en blaskig varm choklad som dessutom inte var varm utan pissljummen och sen kall efter bara någon minut! Så aldrig mer! Det ser bättre ut än vad det var...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar